Prao :)

Har inte skrivit på en hel vecka nu :O tiden går så fort att jag inte hinner med..
Iaf så har jag praoa på Älvy i veckan, det var då hundra gånger roligare än vad jag trodde!! lite jobbigt att börja klockan halv åtta varje morgon men annars så äre hur kul som helst :) ett plus i kanten är att det är god mat varje dag å man saknar då verkligen inte skolmaten!!

Förra helgen så såg jag, Emelie, Sara och Frida på Transformers 2, den var skitbra!! och Shia Labouef var snygg som vanligt ;) hahah
Igår så vare idol och idolerna sjöng Michael Jackson låtar, vissa gick det väl sådär för men vissa var ju hur grymma som helst! Favoriterna var nog Reza, Erik, Rabih och Eddie :) Tove är också en favorit men igår vare inte lika bra som det brukar vara.. :/ Men det bästa med igår var nog att Camilla åkte ut !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0