ldniföoaignöälmj

Imorgon så ska jag och klassen servera på Skeria, och jag är jättanervös! var inte med förra gången klassen gjorde det så man kan säga att jag är nybörjare. Plus att jag suger på att bära tallrikar.. skulle inte förvåna mig om jag skulle tappa en lr två :S får väl hoppas att jag överlever kvällen...

På lördag så ska jag, Emelie, Sara och Frida sova över i klutmarksgården tsm med Sara och Emelies syster och några fler. HAHh, vi kommer säkert ha skitkul !! ;D
Nu ska jag skynda mig så jag inte missar idol !! tror det är några tjejer som ska sjunga idag om jag förstått det rätt... missade igår då Erik och några killar sjöng eftersom att jag, Tessan, Emelie och Sanna var på stan. Dom hade uppe affärerna ända till klockan 21.00 plus att det var presentkortsregn, och gissa hur många tessan fånga? 5 stycken !! kan lova att hon var helt galen, hon kröp på marken flera gånger och en gång så slet hon av ett presentkort av en gammal tant ! :S fast igentligen var hon inte gamal men tessans syn är ju som den är.. ;) haha





//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0