RUBRIK

Alltså, jag blir galen... Buffy är så bra. Jag gråter hela tiden, både då det är sorgligt och lyckligt, ahha xD Men seriöst det går inte att hålla tillbaka tårarna, som t.ex. igår då Angel kramade Buffy :] (Man måste se för att förstå..) 
På skolan så sitter jag oftast å längtar på att få komma hem och se Buffy... man blir beroende (A)
längtar redan till imorgon !! ;D




Idag så hade vi dataprov, och det gick så förbannat dåligt att jag knappt finner ord..
Och inte nog med det, imorrn så har vi prov i Redningar, och jag har inte tränat ett piss. Igentligen äre inte så svårt men det är bara det att jag är för trög för att fatta nått.. :S



//Josse (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0