Kanelbullensdag (:

Åt nyss en bulle eftersom att det är typ kanelbullensdag idag ;P dom var inte så goda som dom brukar vara, men det är ju mamma som bakar så det förklarar ju saken...

I fredags så gick det faktiskt riktigt bra, jag gjorde då inget pinsamt som att tappa tallrikar eller snubbla, trodde verkligen att jag skulle göra något sånt eftersom jag är så klumpig.. :S
I lördags så blev det ingen övernattning på byagården för att en tjejs brorsa har fått svininfluensan så vi ville inte riskera att bli smittade, så det får helt enkelt bli någon annan kväll :)
Ist så såg jag, tessan, Emelie, Julia, Sara, Hanna och Frida på The Proposal. Ååh vad jag har längtat på att få se den, och efter min långa väntan så vart jag då inte besviken, den var bra och Ryan Reynolds var snygg som vanligt ;)
Idag så har jag sett på Idol, hade först bara tänkt att se programmet som jag missade i fredags, men vart så att jag såg alla som har varit under veckan.. xD
Alltså Tove och Karolina är ju lugnt grymast av tjejerna !! och av killarna så är nog Rabih, Erik, Eddie och Calle.


Kolla så söt man kan vara !! måste vara världens gulligaste ögon.. (A)


Rabih Jaber



//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0