Fredagen den 13:de

Otroligt nog så har det inte hänt något hemskt med mig idag, brukar jämt klanta till mig och göra nått pinsamt, ahha xD förhoppningsvis så forsätter min kväll lika bra som min dag har gjort.. ;)
Ikv så vet jag inte vad som händer, sitta hemma och se idol antar jag.. xD Tessan och jag snackade om bio osv, men tror inte det blir något :/
Imorrn så vet ja iaf att jag ska sitta framför TV:n och dregla... (Twiligt) (A) hihi


Kom på en sak, jag har ju inte berättat om förra fredagen...
Det var vid lunch nån gång, så gick jag, tessan, Nataly, Sanna och Sofie till Emelies klassrum, och då jag står där vid fönstret och vinkar till Emelie så hör jag hur någon/några kommer springandes i full fart och sekunden efter så ligger jag på golvet. Det var tessan och Nataly som sprang och tess for rakt på mig så jag flög som en liten kyckling och landa rakt på golvet, hahah tror jag aldrig skrattat så mke i hela mitt liv!! 
Så nu har jag iaf två blåmärken på knäna och ett på magen, vet inte hur jag fick det där på magen men...? :S
Om ni vill få en lite klarare bild på hur det såg ut så kan ni ju tänka på då Lindsay Lohan i Freaky Friday attackerar Chad Michael Murray... xD hahhah



Nu ska jag se på Buffy !! :D


//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0