29 November :)

Imorgon så ska jag, Emelie, Sara och Frida sälja grejer på skyltsöndagen :)
Så den som vill får gärna komma och hälsa på, och helst köpa något också... ;D haha

Ikv så var vi alla hur trötta som helst och skrattade till vad som helst, ahhah xD
Tror vi satt i minst 2 timmar och kom på konstiga rim.. xD

Emelie: Den som inte kan sjunga
             ska inte ha en tunga
...

Min: Får jag gå och kissa? 
        även om jag skulle missa... :]

HahAH så där hållde vi på hela kvällen...
men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar stiga upp imorgon.. :S



//Josse



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahhahaha..... era rim....

2009-11-29 @ 20:23:42
URL: http://cloudberryblue.se
Postat av: Frida

Nej men dom här var ju bäst:



Man skall icke dräpa

det man inte kan släpa



och:



Om du hemma har en Ken

så får du här en vän

(Barbie).

2009-11-30 @ 00:20:32
URL: http://frillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0