Good/bad day

Ja vad har man gjort idag då?
Sovde rätt så länge, steg upp vid tolv skulle ja tro...
Åt frukost, sen lästa ja Twilight (L) i några timmar. Seriöst, jag har blivit besatt av boken, kan int sluta läsa för den är sååå bra. Men vill ändå inte läsa ut den, skulle sakna den så.. :/ men eftersom att det är Matildas bok så ja måste helt enkelt slita mig ifrån den, hur ont det än gör... </3 hhahha...
Ska väl fortsätta med hur min dag varit...
Efter att ha läst så såg jag en hel del på tv, sen gick ja och läste igen..
Min dag har väl hållit på sådär nästan hela tiden, inte så spännande men.. xD

Kan ju berätta att ja int mått så bra i helgen, har blivit förskyld... :S
Har hostat en hel del så ja fråga mamma om ja kunde få nått mot halsen, så hon gav mig världens äckligatse hostmedicin! den smakade BAJS, o ja lovar, det måste ha varit något dödligt ämne i den...
Får rysningar bara ja tänker på den...


/BuububbJossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0