One month left...

Då vare en månad kvar innan skolavslutningen!
Längtar faktiskt inte så mke som jag igentligen borde. Ska ju skiljas från mina klasskompisar och börja en helt ny skola.. fyfan va hemskt det känns :O men men, sånt é livet ! ;)

Idag så bestämde vi hur klasströjorna skulle se ut, riktigt najsiga, men vart inte helt nöjd med skrivstilen där bak på röven... får hoppas det blir bra ändå :)
Ikv så har ja inte gjort ett skit, borde igentligen kämpat med fysiken ett tag, meeen inte gjorde jag det. Har suttit vid datorn största delen av kvällen (ovanligt) och sett på 90210 (L)


Ja å imorrn äre då NP i biologi, inte mitt bästa ämne men det funkar... eller helt ärligt, jag kommer suga.


/hmmm...jag tror jag heter Josefine? :O


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0