Happyface :D

Igår så städade jag mitt rum :S det tog sin tid men det vare värt de xD Sen vid middagstid då jag var klar så tvingade Frida mamma att skjutsa oss till Sara och Emelie, och det gjorde hon också :O helt otroligt!!
När vi hade kommit dit så såg vi (Theres, Julia, Sara, Emelie, Frida och såklart jag) filmen Twilight<3, och vi vart allihopa helt kära och galna!! efter åt så vart det fight om vem som skulle ha Robert Pattinson<3 (killen i filmen), och tillslut så började vi snacka om vilken del av honom vi skulle ha xD och frida ska ju alltid vara så... och välja den delen... ja ni fattar xD



 
Robert Pattinson <3


Btw, Jag ska vinna fighten om honom!! ;D







Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.


Efter en lång väntan på att se den här filmen så har jag äntligen sätt den och den var sååååå bra! love it <3
Jag brukar inte ha så höga förväntningar på filmer ibland för då brukar jag bli så besviken om dom inte är så bra, men den här filmen hade jag faktiskt höga förväntningar på, och den var miljontals gånger bättre än vad jag ens hade kunnat drömma om!!
Det hände så mke i filmen å det gillar jag, vissa filmer brukar man inte minnas för att det knappt hände nått... :S
Och så var handlingen jättebra!! jättegulligt när dom blir kära ;] Plus att det var lite sorgligt  ibland så man grät en tår lr två ;]
Men bäst av allt var skådisarna, Robert Pattinson och Kristen Stewart, så bra!! ;D
och han är sååååå snygg!! grrr.
he makes me craaaaaazy!! <3


Den här har nog blivit en av mina favoritfilmer så den får betyget 1 000 000 000/5 !! :D




Nu måste jag göra lite läxa och sen hinna duscha, hejjråå! ;D

















Kommentarer
Postat av: Emelie

Josefine Lundström,Robert Pattinson är och Alltid kommer att vara min :}!!

2009-03-27 @ 17:42:14
URL: http://iamaledgend.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHHAH emelie... Jag då :( har du glömt mig? vi är ju tillochmed förlovade

2009-04-03 @ 18:40:35
URL: http://seeyasoon.blogg.se/
Postat av: Frida

AH ni får han! Jag föredrar Jacob :D

2010-07-13 @ 01:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0