Mitt långa inlägg

Det känns som att det här kommer bli ett lååångt inlägg...

Ska väl börja med att berätta om mitt sportlov (:

Onsdag

Jag, tessan, jullan och frida var i backen, det var as kul! nog för att jag såg ut som världens tönt men ändå :)
Fulast av allt var då vi kom dit, då jag skulle öppna dörren och så ser jag stålfarfar och säger ganska högt till dom andra i bilen; Så ful han är! och just då passerar en annan man just brevid våran bil och vänder sig bak och kollar med en konstig blick på mej! xD hahhaha.
Iaf så ramlade både jag och tessan, tessan rakt framför mig då hon skulle bromsa men blev inte precis som hon tänkt sig, och jag då jag for med skidan in i djupsnön och ja...krascha xD







Torsdag
V
ar på stan med tessan (:


Fredag
P
å morgonen körde jag och frida skoter till theres och julia. Vi försökte få igång deras brorsas skoter men det gick inte så bra... eller Julia kämpade riktigt bra, men den ville inte starta.. :( 
Sen nån gång vid 4-5 så for vi hem, skyndade oss att packa, sen så skjutsade mamma oss tillbaka till theres och julia för vi skulle sova över där. När vi kom till dom så började vi laga mat, tacos! :D vi var väldigt duktiga, eller inte jag för ja brände då bara löken men... :S
På kvällen så såg vi High School Musical 3, den var typ bra (: eller jag tyckte ettan var bra, men sen så var tvåan halvdålig, så då visste jag inte riktigt vad jag skulle tro om trean, men den var faktiskt bra :D bästa scenen var ju då Zac och Corbin sjunger på bilskroten, hahah xD
Sen såg vi en till film, vet inte riktigt vad den heter men den handlade om vampyrer ;) tänkte se en till film efter den men vi orkade inte så vi gick och la oss allihopa i en säng(dubbelsäng) xD vi pratade ganska länge så det vart rätt så sent vi la oss...


Lördag
V
ar hos theres och julia typ hela dagen, vi såg på filmen Godzilla :) sen så for jag och frida hem och åt någon äcklig middag, sen så for vi tillbaka till Theres och Julia för att sova över en till natt (:
På kvällen så såg vi Sova med fienden och Spirit-hästen från vildmarken :)
Sen när vi skulle gå och "sova" så vart det så att jag och tessan fick ligga i samma säng som förra nattn och frida och julia i soffan xD


Söndag
Var hos tessan och jullan till typ halv tre, vi spelade kort och om jag inte har helt fel så tror jag att ja vann en gång :O
Sen när mamma kom och hämtade oss så satte jag mig väl vid tv:n eller datorn, har svårt att minnas. På kvällen så bakade jag banankaka och godismuffins som jag skulle sälja i caffeterian på måndag :)
Och självklart så såg jag också en film, Där mitt hjärta finns ;)

Mina, Tessans och Emelies kakor :]





Måndag
F
ick stressa till skolan som vanligt :S när jag kom till skolan så stod jag och emelie i caffeterian till klockan tolv, det hände en liten brandolycka då jag skulle försöka tända ett ljus...skickligt av mej, och vi spelade in lite skumma filmer som jag tror inte emelie vill att jag ska lägga ut och visa xD


Tisdag
Tisdagar brukar vara typ den jobbigaste dagen på veckan men den här var fan den roligaste på länge! vi var i piteå och badade och det ägde! :D
Det vart bara jag, tessan och linnea, för att emelie var sjuk, och matilda är i thailand den lilla busen :] men vi lyckades ändå ha kul.. xD
Det var en konstig badvakt som hela tiden sa åt oss för att vi åkte för många, eller han klagade typ på alla men, å man hörde aldrig vad hans sa heller för han mummlade bara!!
I bussen så ägde det som vanligt, Lina sjöng sin sång och till och med Stefan och Andre sjöng xD Å Lina som alltid är så lugn spelade in sin fina sång och spelade upp den rakt i Andres(läraren) öra xD hahah ojojoj...









Dagens Låt: Vifta med snabeln och vifta med baken
                       Gud så skönt de e å va naken
, av Lina Mattsson. (:




Hejjrå (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Josef du älr en busig piroman eller hur det stavas vet jag inte ;)

Önska jag kunde ha varit med men.



Lina tokig som alltid :P

2009-03-11 @ 13:28:15
URL: http://iamaledgend.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah så fula dom sista bilderna, men fan vad jag saknar...:(

2012-03-05 @ 21:55:40
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0