3/3

Dagen var rätt så seg från början, åt frukost sen vart det datorn hela dagen. Sen runt åtta tiden så for jag till tessan :) såg på tv och pratade (:
Måste också berätta att har haft ont i tandköttet hela helgen! håller på att få en visdomstand, och det gör förjävligt ont :(


Onsdag
Imorrn så blire iaf att fara till backen med tessan, julia och frida :) och självklart så kommer jag att skämma ut mig i mina snowblades :S fyfan, vem vill igentligen åka det!?!? :S har inget annat att åka så jag får väl plågas en hel dag då...
Förra vintern hade jag och min syrra lånat några snowboardar av några kompisar, bara för att träna lite xD 
Men självklart då man skulle behöva låna dom igen så har dom åkt till Washington!! min vanliga tur...
Och lite avis är man ju också, dom är i Washington och roar sig medans jag plågas här hemma... :( livet är underbart!!

Ska nog gå och lägga mig snart, blir nog en tidig morgon imorrn.... nattiinatti (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0