19/3

Bara så att alla vet så är det min namnsdag idag :]


Dagen gick ganska fort idag eftersom att vi slutade tidigt :) det känns som att det var år sen vi hade en "kort" dag... :O
När ja kom hem så åt jag middag å sen så blev det att försöka få in nått om islam i min tröga hjärna... kommer verkligen inte kunna nått imorrn :/
Plus att idag så fick vi våra omdömen! det var väl bra på dom flesta förutom på biologi/kemi, förut hade jag stabilt G å nu har jag typ ostabilt :S måste nörda imorrn på lektionen och visa hur duktig jag är xD 

Nä, nu ska jag försöka träna lite på provet så hejsvejjs (:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis på namnsdagen i efterskott :D

2009-03-20 @ 21:07:01
URL: http://Iamaledgen.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0