Varning för långt inlägg!

Onsdag
Först hade vi brännbollsmatch mott alla andra klasser i laget, och gissa vilken klass som vann?...självklart världens bästa klass, 9f...
Sen så skulle vi äte lunch och eftersom att vi hade över pengar från klasskassan så hade vi beställt pizza, dricka, kladdkaka och godis...
Efter att vi hade tjockat oss ett bra tag så skulle vi möta 9a som var vinnarna från gröna laget, även om våran klass typ rullade fram efter all mat så vann vi! 
men sen när vi skulle spela final mot 8c, så var det nån jävla sur-kärring som skrek hela tiden på oss och sa att vi var tvungna att runda konerna annars skulle vi inte få några poäng... jo, det är ju bra att hon säger det i tid så vi förlorat värdefulla poäng...
Iaf så vann 8c, men det skilde inte mke mellan deras och våra poäng, 5 p om jag inte minns fel...
Själv så tycker ja att vi borde ha vunnit... men sånt e livet!! och andra plats var ju inte helt fel ;)
Sen så skulle några 9:or möta Lärarna i fotboll, och gissa vem som vann då? jo 9:orna!! och tom i straffar!! och Conny som hade skrytit hela veckan hur han skulle krossa dom... men Conny håller ju inte alltid vad han lovar har vi ju märkt...


Torsdag
Dagen började med att jag, Tessan och Emelie for till kyrkan för att kolla på Julias Student, sen så bar det av till skolan. Medans vi hade varit i kyrkan så hade typ nästan alla 9:or på skolan varit och dansat på Campus, alltså par-dans...
och enligt Matilda så var det kul... själv kan ja inte fatta det efter att hon berättat vem hon tyckte dansade bäst av killarna... HAHAHAH xD
Sen så vart det lunch tsm med alla 9:or, skitkul :) och god mat för en gångs skull...
å eftersom att vi vart tvåa i brännbollsturneringen så fick vi ta mat först, hahha xD
Sen så skulle Ander aka Marcus upp på "scenen", hållde på att dö av skratt då!! inte dålig ;)
Efter efterrätten så for jag och Tessan in till stan, och vi båda köpte örhängen inför skolavslutningen...


På kvällen bar det av till kyrkan där vi lyssnade på kören som sjöng, rektorns traditionella prat som alla älskar!! <3 osv..
Efter åt så vart det foto med klassen och betygen! å min sög! jag kan ju glömma media... :(
Sen vart det att säga adjö med massa kramar med klassen... fyfan vad hemskt, har inte än fattat att vi har "skilts" åt. Det känns som att jag bara har haft en helt vanlig helg och på måndag är allt som vanligt, att man kommer träffa klassen och att jag, Tessan och Emelie kommer sitta tsm då vi har sovmorgon och göra läxa som man glömt göra under helgen...
Men så äre inte, vi kommer nog aldrig sitta på Sörböle igen och göra våra läxor... låter kanske lite skumt men jag kommer fan sakna det!! alla sånna där småsaker som man förut bara tyckte var drygt. Kommer nog inte sakna allt med skolan, men kommer fan sakna allt med klassen <3
Men som jag sa förut i inlägget, sånt e livet!!



Världens Bästa Klass! kommer sakna er hur mke som helst (L)


Fredag
På morgonen for jag till Emma och Jonathans skolavslutning, sen for jag hem och träna på moppegrejs som jag tog idag. På kvällen så tränade jag att köra slalom mellan ölburkar som var fyllda med vatten xD sen for Frida och jag och gjorde samma sak hemma hos Sara och Emelie mitt på vägen xD och jag sprängde nog en hel del ölburkar.... 
Resten av kvällen tränade jag på teorin och duschade. ;P 


Lördag
S
teg upp tidigt och gjorde mig klar, runt halv 10 kom Lina och hämta mig och sen bar det av till Utterströms. Började med att köra upp eftersom att dom trodde att det skulle börja regna sen på dagen... var skitnervös men det gick fan bra :) 
Sen vart det lunch så jag och Lina drog till Shell, och köpte oss hamburgare och hann också mata några hungriga fåglar.. ;) 
Sen vart det att lyssna i cirka 3 timmar och sen vart det teorin... var nog mest orolig över den eftersom att jag inte läst på så bra. Men tro det eller ej, jag fick alla rätt! ;D även om jag chansade på massa frågor.. xD


Ikv så ska jag och frillan vara med Sara och Emelie, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men måste gå och äta nu så att dom slipper vänta på oss så länge ;)

/JosseBosse


Kommentarer
Postat av: Linnea

asså vi dödar lärarna för att dom gav oss dåliga betyg så att vi säkert int tar oss in på media :( åååå jag kommer int palla gymnasiet

2009-06-13 @ 23:09:05
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0