(:

Midsommaraftonen tillbringade jag med mina kära vänner, Linnea och Matilda. Vi var i Matildas stuga som ligger mitt i skogen...inte det lättaste att hitta dit men min mamma lyckades, helt otroligt enligt mig. Kom dit nån gång runt 10 på kvällen, Matilda visade oss runt i stugan och i gäststugan där vi skulle sova, suuuperfint (: Sen satt vi å chilla och pratade om allt möjligt...hah får inte glömma då Matilda skulle berätta något samtidigt som hon skulle smälla en mygga !! haha ojojoj..., vi somnade iaf nån gång runt tre.
På morgonen fika vi sen for vi ut med båten... måste säga att Matilda var rätt så duktig på att ro.. :]
Nästan direkt då vi kommit tillbaka från våran lilla båttur så kom Linneas pappa som skulle hämta oss, så vi fick säga adjö till Matildas kuliga familj... hade gärnat stannat en natt till men min brorsa fyllde 20 igår och plus att jag skulle jobba idag så det skulle inte passat så bra. Vi planerade att göra om det igen i sommar, längtar redan!


På kvällen så for jag till Emelie, först satt vi mest å prata sen hade vi tänkt att far någonstans men det blev inget.
Ist så satt vi och kollade på klipp på youtube... bland annat på Skogsturken !! hahah döda mig...





Idag så for jag till brännvalla runt 1 eftersom att jag och Emelie skulle stå i kiosken och sälja. Kan säga att det gick bättre idag än förra gången, men vi fick ju hjälp av Sara som tur var :)

Ska gå och spela kubb med Sara och Frida nu, känner på mig att det blir storvinst idag !!...



/Vem vare som kasta?!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hur kul som helst! :D<3

2009-06-21 @ 22:34:52
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0