Jasså

Idag var det 9f:s allra sista fredag tsm, sorgligt men sant.
Och vi sa också adjö till blöjan idag(städkillen), mycket sorgligt det me... men han sa iaf att han skulle sakna oss och att vi får minnas alla fina stunder tsm....

Vart också lite bus i hissen idag, och i vanliga fall så brukar lärarna som kommer på oss bli sura, men inte Mitchell...
tror han har blivit gladare på sista tiden nu, men det är väl för att det snart är sommarlov och att han slipper oss ;D

Ikväll så ska ja då va med Tessan och Emelieman :) vi hade tänkt att spela lite brännboll... man måste ju börja ladda nu inför onsdagen, vi får ju inte förlora då, speciellt inte mot 7:orna. Men vi får se om det blir någon brännboll, vädret är inte precis som man hade önskat sig, men vi överlever nog...
Sen så äre tänkt att vi ska se film, vet inte hos vem än, men vi ska iaf se I taket lyser stjärnorna, får hoppas att den är bra!
Igentligen gillar ja inte svenska filmer, lr kanske finns typ 3 bra? men den här verkar ändå bra :)


Imorrn så blire ingen sovmorgon för mig som jag igentligen skulle behöva, har varit så jävla trött den här veckan, och försovit mig nästan varje morgon :S
Skrev nog i förra inlägget att ja och Emelie ska jobba på loppisen imorgon, känner mig inte speciellt peppad på det nu men vad gör man inte för pengar... ;)

/Overlord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0