MTV Movie Awards (L)

Runt fyra gick jag upp för att se på MTV Movie Awards, hade inte tänkt att se hela men självklart då man slår på tv:n så ser man Robert Pattinson och då är det ju omöjligt att slå av. Så har suttit där rätt så länge å bara dreglat över hur snygg han är, kan inte fatta hur han kan tycka att han ansikte är fult? men det är väl så, man ser inte vissa saker på sig själv som andra gillar. Själv så tycker jag att ja har världens typ gråaste hår, men mina kompisar verkar inte hålla med... lr så vågar dom inte säga nått annat... :S
Iaf så vann ju Robert Pattinson och Kristen Stewart många priser, eller dom vann nog mest priser... men det förvånade mig ju inte. (:


Vinnarna i MTV Movie Awards för bästa:


Film
: Twilight. (L)

Kvinnliga insats: Kristen Stewart, Twilight.

Manliga insats: Zac Efron, Highschool Musical 3, Senior Year.

Kvinnliga genombrott: Ashley Tishdale, Highschool Musical 3, Senior Year.

Manliga genombrott: Robert Pattinson, Twilight.

Komiska insats: Jim Carrey, Yes Man.

Skurk: Heath Ledger (R.I.P<3), The Dark Knight.
Filmkyss: Robert Pattinson och Kristen Stewart, Twilight.

Filmslagsmål: Robert Pattinson och Cam Gigandet, Twilight.

WTF- moment: Amy Poehler, Baby Mama.

Sånginsats: Miley Cyrus, Hannah Montana: The Movie.

Generation award: Ben Stiller.

Storvinnaren: TWILIGHT!! (L)  (ofc.) (:



 

Robert Pattinson and Kristen Stewart


Robert Pattinson & Kristen Stewart (L)


 


/Just a Freakin Insane Twilight-Lover (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0