ett gott skratt förlänger livet...

Nu har man bara en dag kvar på jobbet... känns faktiskt ganska sorgligt. :/
Jag och Emelie som haft så kul dom här veckorna, speciellt igår... hahha fyfan vad man kan hitta på med våran fantasi !
Vi snackade idag om vad vi skulle sakna och kom fram till... allt. Eller förutom att vakna tidigt på morgonen och att klippa dom små onödiga träden. Men som jag sagt förut, vad gör man inte för pengar? ;)
Får inte glömma att nämna våra nya kompisar...getingen Yngve, getingen Yngve Jr och "flugan" Måns. Vi träffade alla tre idag, riktigt trevliga typer... kommer kännas så tomt utan dom :/ eller två av dom har redan hunnit lämna oss. Yngve fick slut syre ( jag och emelie är oskyldiga (A) ) så han lämnade oss nog föralltid och Yngve Jr smet, den lilla rackaren...

Förresten, har ni märkt att det är typ varmt ute? för det äre... ville bara att ni skulle få den nödvändiga informationen... ;)
Har fan varit varmt nästan varje dag sen vi började jobba, så vi har stekts levande som små kycklingar.
Men man ska inte klaga !

Får lägga in lite bilder och kanske nån film sen från dom senaste veckorna... ;)
 

/Josse <3 Ken

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Eller hur? Skitsnygga! Jag har faktiskt inte den blekaste om var man kan köpa dem. HIttade bilden och tyckte att skorna var döläckra så tog den bara (a)

2009-07-01 @ 23:32:19
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0