Juli 8/7


V
ar ett tag sen jag skrev senast, så kan berätta lite kortfattat vad jag gjort senaste tiden... ;)


Onsdag 1/7

Jag och Emelie var lediga från jobbet så jag, Frida, mamma och mormor for till Burträsk och gick på marknaden. Frida köpte två tröjor och själv köpte jag en svart väska. (:


Torsdag 2/7

Sista dagen på jobbet, ganska sorgligt...
Jag och Emelie målade typ hela dagen sen på kvällen for jag, Frida, Tessan och Julia till Sara och Emelie och såg på filmen Knowing, faktiskt ganska bra :)


Fredag 3/7

Sara och Emelie körde moppe till oss sen skjutsade mamma oss in till stan, träffade tessan vid Candy´s och efter ett tag kom också Matilda och Linnea. Gick runt på stan ett tag, kollade på karusellerna (A) och sen skulle Matilda fara. Vi andra blev hungriga så vi gick till frasses och åt. ;)
Sen for tessan till hennes syrra och jag och Frida åkte hem med Sara och Emelie :)
Vi åt och packade våra saker sen kom nyström och skjutsade oss till Tessans syrras lägenhet, hedde in våra saker där sen åkte vi in till stan. Var på stadsfesten till tolv nån gång sen for jag, Emelie, Sara, Tessan och Frida till en mack, köpte lite godis sen for vi till Tessans syrras lägenhet och såg på filmen Waterworld. Jag var så jäkla trött så hade lite svårt att hänga med i filmen xD men jag tror inte jag var ensam om det... (A)


Lördag 4/7

På morgonen gick vi alla in till stan för att se Johan Palm, sen på dagen gjorde vi inte så mycket ;P
Mamma kom och hämtade mig så vi for först på coop och sen hem. Duschade och gjorde mig klar, sen fick jag platta Saras hår medans hon lockade Fridas... xD
Sen klämde hela familjen plus Sara in sig i crilles bil som sedan bar av mot stan och stadsfesten! (:
Jag fick gå runt typ hela stan för att komma till karusellerna och till slut hittade jag tessan och Emelie. Efter ett tag så kom också Linnea, vi åkte lite karuseller, eller jag åkte inte så många för jag blir så lätt åksjuk.. :] Vi köpte också sockervadd som är ett måste då man är på stadsfesten (A)
Ett tag så hållde vi på att frysa ihjäl så vi frågade några snälla personer från Röda Korset som släppte in oss så vi fick värma oss ett tag :) Sen när vi just hade gått därifrån så mötte vi världens gulligaste kille (A) som vi hade pratat med förut nån gång under helgen, och han hälsade tom med till oss! ;] sen satt vi och sura på en bänk och önskade att vi hade stannat kvar lite längre så vi kunde fått träffa han igen... xD hahaha, men sånt é livet... ;)
Jag och Emelie åkte hem nån gång vid ett med hennes pappa :)


Söndag 5/7

Jag och Frida var med Sara och Emlie och såg på filmen What happens in vegas, det kan jag kalla en rikigt komedi!!
vissa komedier är inte ens roliga :O men den här var verkligen rolig, satt å skratta hela filmen xD hihi
Ett plus i kanten är att Ashton Kutcher har en av huvudrollerna å han är både rolig och mumsig (A) <3
och får ju inte glömma hans motspelerska Cameron Diaz som också är en rolig typ ;D

Måndag 6/7

S
ovde nästan hela dagen och på kvällen vart det tv:n (L)


Tisdag 7/7

Igentligen skulle jag fara och jobba men det blev inget för det dåliga vädret. Så jag satt vid tv:n från klockan tre på dagen till klockan två på natten och såg på fyran som hade ägnat dagen till Michael Jackson. Först såg vi (jag och Frida) på en film som handlade om Michael och hans familj, sen såg vi på minnesstunden som var mke sorglig, speciellt då hans barndoms kompis och hans dotter höll tal. Sen så såg vi på en Michael Jackson konsert, jättebra! (: och till sist satt jag ensam kvar och såg på nån dokumentär... ;)


Onsdag 8/7

Steg upp halv två, åt frukost och sen for jag och Frida till Sara och Emelie, först satt vi bara och snacka lite, sen gick vi upp och spela sims med våran lill familj som snart kommer bli större xD hahah
For hem vid 6 och åt, och nu så hade jag tänkt att ringa Emelie och fråga om vi kunde hitta på nått (:


/J o s s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0