Fredag


 


Fredag


Ja, i fredags så vare en konstig dag, började med att jag försov mig en halvtimma (som vanligt), fick stressa skit mke så jag skulle hinna med bussen, konstigt nog så var jag ett bra tag före bussen så då fick jag stå å frysa ett tag:(

Andra dagen på skolan, var faktiskt rätt hyffsad, hade först 40min biologi, sen hål i en timme, matte en timme efter det, och till sist så hade vi en lååång lunch för mentortiden utgick enligt åsa. Lunchen var galen som vanligt... jag, tessan och emelie "råka" bryta av en STOR träbit av en stol som markus sen hade som Plankan från ed, edd och eddy ;D hhaha
Mamma ringde sen vid typ 11.30 och sa att jag skulle få sluta för vi skulle bort, Jippi!

Efter ca. 45min i bilen så var vi framme! det var en riktigt skum affär, mitt i skogen... :S
Iaf  så köpte jag vinterskor xD och så vart det också en moppehjälm! (: Den är svart och grå, ritkigt snygg faktiskt.. plus att det blev ett par glasögon som jag ska ha när jag åker skoter ;P  

Lägger ut bilder sen...


Nu ska jag sätta mig vid Tv:n och se 90210! (:



Hejjrå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0