That´s Life...

Det vart lite ändrade planer ikv pga min jävla cp mamma !!
Fick inte fara till emelie och sara, vette fan varför igentligen, hon vill bara förstöra mitt liv, hon älskar när jag inte får som jag vill...
Så nu sitter jag här ensam en fredagskväll.. har just sett en film, Den blå lagunen... hahah asså serriöst, snuskigt värre xD min syster berätta att mamma hade låtit henne se den när hon var yngre, å mamma hade sagt att det var en bra film som hon kunde se... men frida fattade inte så mke, men hon såg ju allt, det är väl därför hon är så äcklig nu...
Men filmen var faktiskt ganska bra, det hände inte så mke, men ändå.. xD



Imorrn ska jag då hitta på nått, vill inte sitta här o dega hela helgen...



På måndag har mamma och pappa snackat om att dom ska till arvidsjaur och kanske köpa ännu en till skoter, fast den här gången är den till mig och frida (: men man vet aldrig, dom har säkert hunnit att ändra sig innan på måndag.. eller så när dom ser den in the real world så blir dom säkert tveksamma eller nått...
Får väl hoppas, det skulle ju inte sitta fel med en skoter..



palla inte skriva mer... hejjrå (:



glow in the dark



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0