ojojoj...


Halluu !  har inte hunnit och skriva något om nyår och sånt, har haft fullt upp men kompisar å allt... orkar inte berätta nu vad jag gjorde det var inte så jätte speciellt men ska ändå berätta sen och kanske lite bilder också...

Igår så började dagen med att jag vaknade halv ett...det var nog det tidigaste jag hade vaknat på hela lovet :S iaf så på kvällen så skulle jag, Frida, Emelie och Sara tillsammans med Theres och Julias sova över hos deras syster Johanna. Det vart lite fight om vem som skulle sova vars, men jag och Emelie förlora så vi fick sova på golvet...
Vi såg spela tv-spel, såg på film (10 things ihate about you <3) och sånt på kvällen och sen på morgonen skulle vi stiga upp tidigt för vi skulle fara in till stan med bussen,  Johanna bor på A-torp, så vi var ganska lata men xD hehe efter att vi hade varit på stan och köpt massa så for vi tillbaka till lägenheten och väntade på att fara hem. Sen på kvällen så var jag och frida med theres och julia... vi spelade skissa och gissa, skratta så jag fick ont i huvudet, aj.
Nu så sitter jag här och orkar inte skriva mer, ska se på film, Black Sheep... ;)



HejjsSvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0