Måndag

Då vare måndag igen, och en hel vecka till... har inte hunnit sova mke i helgen så kommer vara död i veckan :S fick ingen sovmorgon i lördags när jag vaknade två timmar för tidigt ! åh vad arg man kan bli... sen på söndagmorgonen så följde jag syrran till kåge där hon igentligen skulle bada i en vak, men tillslut så blev det bara en kille som vågade... xD Det hände ju en hemsk olycka förra vintern när en kille körde med en skoter i en vak, så därför så skulle dom som skulle ta skoterkort få fara å se på eller bada i en vak för att prova på hur dom ska göra om det skulle hände något. Det är faktiskt riktigt bra att få prova och vara beredd, fast jag tror ändå inte att man är beredd på att fara i en vak men...
Desutom så har jag haft rikigt ont i huvudet i helgen...blir nog sjuk snart :S




Dagen idag var iaf rätt så hyffsad, engelskan var typ ovanligt rolig motför vad den bruka... :S
Imorrn har vi iaf skridskor, och jag suger !!!

Måste gå och duscha nu, så hejjrå (:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej :)

Jättefin blogg!

Men ditt hår är mkt finare!

Hihi, ja jag ska se om jag vågar tatuera mig ;P

2009-01-26 @ 08:59:34
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0