Fredag hela veckan...

Serriöst kan det inte vara fredag föralltid... finns inge bättre, men det går ju inte för då skulle ju onsdag, torsdag och dom andra dagarna bli dissade å det skulle ju inte va så braa... vettefan vad jag snackar om, glöm det.

Nu äre iaf fredag !! dagen idag var väl rätt så chill... började med att vi hade 40min biologi, sen hål i en timma, då vart det match mot linnea i biljard... och gissa vem som vann? inte jag iaf, obegripligt... sen vart det mest att sitta och vänta på att matten skulle börja. Efter en mycket förlång lektion gick vi och åt... det var ingen höjdare precis, men vi tvingade i oss det för filet var slut.. :/
Sen så på lunchen så.. hahah asså kan ja vara sämre, då ramlade jag av en bänk, stabiiiiil, not. Sen så vart det hk och jag lagade en fiskgratäng med svamp xD på so:n så satt vi i grupprum och chillade, tog lite coola bilder å sånt...
 Sen i väntan på bussen...det där är ju en låt :O iaf så spelade jag och tessan biljard hann inte spela klart men for väl spela på måndag ;) biljard är fan kul, å vi äger alla småsjuor!! xD



Nu sitter jag här och håller på att kiissa på mig.. :S
Ska sen fara till sara och emelie, ska åka dit med deras pappa tror jag, pinsamt. Ska se film och sånt, tessan och julia ska nog också vad med, vet inte vilken film, ville se Benjamin filmen, men fanns ingen svensk text (dc++) så det kanske blir bolt ist (A)

ska kissa nu så hörs, säger som matildas bloggnamn; seeyasoon ( ;

Kommentarer
Postat av: Linnea

vem äger i biljar vavava??? jagajgajag :D

2009-01-30 @ 22:16:25
Postat av: Matilda

hahahha XD måste använda ditt namn i ett inlägg med XD

2009-02-01 @ 20:37:22
URL: http://seeyasoon.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0