världens bästa rubrik

Nu sitter man här och väntar på mammas äckliga pizza... hon tror verkligen hon kan,  men hon kan inte! hennes pizzor suger ju :O men man får väl försöka överleva...




Igår så vare då filmkväll hos nyström..jag, tessan, emelie, sara och frida,
riktigt kul. såg filmen Bolt :) den var faktiskt bra, vi skrattade ju en hel del också. helt godkänd.




Det tog ett tag innan jag och syrran fick skjuts, komme dit runt halv tio skulle ja tro...
Efter filmen så klickade emelie fram ett klipp på youtube, det var en liten kille som hade varit hos tandläkarn och fått bedövnig...hahah asså herregud!! han såg helt drogad ut :O
Sen så bestämde vi oss för att vi skulle kolla på spindlar, då vare ett klipp med en kille(tro jag) som hade blivit biten av en spindel på handen....  fyfan, han var typ rutten :O
xD




Har inga stora planer för ikv, förrutom pizzan då:S annars blire väl sitta vid tv:n, datorn....
Inga planer för imorrn heller, eller sova, men det är ingen plan, det är ett måste...
På måndag blire troligen stan, om Theres och Emelie vill följa då. (: måste förnya garderoben lite grann... får panik på morgonen när man tittar in i garderoben, har fan massor med kläder men ändå hittar jag inget :/, jag tror nån snor alla mina kläder... xD

Har iaf hittat några snygga skor idag på internet, har letat sånna i flera månader och när mamma väl en gång hade beställt ett par, så ringer dom efter en vecka eller nått och säger att dom är slut!! :O får bara hoppas att dom här inte är slut... ;)



Btw, syrran, du skrev att skotern bara var till dig... men hallå, jag ska troligen också ta skoterkortet en vacker dag, (det är då vad mamma och pappa sagt),..... så då måste jag ha nått att köra med så den är inte helt och hållet din!!
känn på den.





Nä nu ska jag nog gå, pizzan väntar! ;)












Kommentarer
Postat av: Frida

Hmm, om jag minns rätt så vare du som sa att du inte skulle ta skoterkörkortet! :O

2009-02-11 @ 18:28:23
Postat av: Matilda

ÅÅhh Bolt kingar ju!

2009-02-16 @ 20:18:54
URL: http://seeyasoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0