Hejsan

Jahadå... vad ska man berätta..hm...
Jaa, jag kan ju berätt vad jag gjort i helgen! jag har suttit vid datorn, suttit vid datorn och till sist suttit ännu mera vid datorn...
Serriöst, datorn är farlig! har blivit helt beroende.. xD måste sluta innan jag får fyrkantiga ögon, fast det är nog för sent...


Imorrn är det iaf måndag och en helt ny uuunderbar dag... njaa, skola... skulle döda för att få sommarlov nu! typ iaf.
har sovmorgon imorrn men som vanligt så måste jag dit ändå för jag är ju "bussåkare", så får väl sitta där å chilla tills lektionen börjar... 
Måste skippa engelskan imorrn för ska till tandläkarn då... :S fyfan, hatar det, plus att jag måste gå ända bort till balderskolan :O (min tandläkare ligger just brevid skolan), fyyyfan...


Måste gå och ta ett snack med syrran snart... mitt hår är ju superrisigt :S har köpt en toning som kanske kan försöka piffa till det lite.. men det finns nog inget som kan rädda mitt gråååa hår :S får se om syrran kan hitta på nått, men hon sitter och tränar på nått prov, så hon lär väl inte ha tid... å om jag skulle göra det själv så vette tusan om jah skulle våga visa mig på denna jord då.. :S är inte så skicklig när det gäller sånna där saker...



      Heejrå,. (:


Look in the mirror and keep on shining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0