måååndag

HAhah ska väl berätta vad som hände idag då...

Jag försovde mig ca 40min och fick därför skynda mej upp, klockan var då typ 09.40. Gick ner, åt frukost, ringde tessan och bestämde vilken tid vi skulle fara till stan, fick också ringa emelie och fråga om hon skulle med men hon orkade inte, så det vart bara jag och tessan då...
Efter att ha stressat hela morgonen så satt jag äntligen i bussen, väl framme i stan så får jag gå ett tag ensam för tessan hade sovit över hos sin syster som bor på a-torp, så hon skulle gå in till stan. När hon kommit så gick vi runt, försökte hitta några kläder, tessan fick lite svårt att bestämma sig om hon skulle köpa ett par byxor eller en tröja, men i slutändan så blev det ingen av dom. Vi var på H&M ett bra tag och prövade ett par tröjor, hade svårt att bestämma oss vilka vi skulle köpa men det vart så att tessan köpte en tröja, och jag köpte ett par byxor från cubus. Kanske blir en nästan likadan tröja för mig men...
Var igentligen menigen att jag skulle köpa ett par örhängen, men vi fick stressa som fan för att hinna med bussen, vi gick inte till busstation..vi gick istället till ett annat ställe för att hoppa på bussen (gick fortare att gå dit;P), vi stod där och vänta länge men tillslut så kom det två bussar, vi åkte med en av dom där det stod burträsk på, vi tänkte att det borde vara den rätta... men när vi kom till rondellen, där bussen igentligen ska svänga höger (om den ska till klutmark) svänger inte alls! den fortsätter rakt fram mot coop! jag och tessan får typ panik och hoppar av bussen då den stannar för att plocka upp en kille.
 
Nästa buss var över en timma kvar innan den skulle komma så vi gick till coop för att värma oss, efter att suttit där ett tag så gick vi till tessans syrra. Vi satt vid datorn och sånt, och jag skratta ihjäl mej när tessan skulle sätta sig i soffan! hahah jag tror hon putade liite för mke med rumpan :] Sen så vart det att äta massa kladdkaksmuffins och två korv med bröd ;) var rätt så mätt efter det...


Hände en massa mer saker som jag inte orkar berätta om... xD


Ikväll har jag sett på 90210 <3 och så har frida tona mitt hår... det vart kanske inte exakt som jag tänkt mej men jag ska inte klaga, när jag äntligen fick henne att göra det så ska jag väl bara vara glad, och det vart ju inte helt galet så. xD :)


Nattinattii (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0