The first cut is the deepest

Wohoo!! Erik vann ;D
Jag och Tessan smider planer på att vara med i idol nästa år, men det finns bara ett litet problem... man måste tydligen kunna sjunga? :O och hur ska jag lyckas med det? Fast tessan hade ju också en backup-plan, att vi ska sno killen och tjejen i bakgrundens platser, alltså sjunga bakom artisterna... vi får se hur det blir med det där ;S hehe

Idag var väl en helt vanlig dag på skolan, finns inte så mke att berätta.
Men tänkte att jag kan ju alltid berätta vilken trevlig kompis jag har...
I onsdags: Theres slår till Emelie utan att riktigt veta att det var hon, och som ursäkt till henne säger hon; Oj förlåt, jag trodde det var Josef...(jag gick precis bakom dom)
jahapp, sånt é livet...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, är som mittemellan sovande och vaken.. :S igentligen borde jag gå och lägga mig så att jag inte sover bort hela dagen imorrn, men inte går det om man älskar att sova... (A) hihih




//Josefine Lundström

Kommentarer
Postat av: Snyggingen i klassen ;)

Fin låt :D :] ha en bra jul =)

2009-12-19 @ 00:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0