25/8

Igår så började vecka 2 på balderskolan, och vårat schema suger!! eller nog finns det sämre men jag dör snart pga schemat.. :S
På kvällen såg jag, Frida och Tessan film hos Sara och Emelie. Vi såg på The Ruins med Jena Malone (Life as a House) och Laura Ramsey (She´s the man).
När jag läste om filmen i tidningen stod det att dom tyckte filmen var för blodig, håller då inte med dom, eller nog var den blodig men det var som lagomt blodigt enligt mig. haha ;) Den var bra, fast slutet kunde ha fått varit bättre..

Idag så körde jag, tessan och Sanna moppe till skolan, vi for lite sent så kom inte riktigt i tid till lektionen, eller det berodde nog på att min hjälm inte rymdes i skåpet så jag fick mitt i stressen skynda mig ut till moppen och klämma fast hjälmen där ist...
Seriöst, vi har jätte små skåp, eller ska väl igentligen säga smala. Jag och tessan rymmer knappt våra gympaväskor där (vi har båda stora väskor), kan lova att skåpet kommer explodera en vacker dag..
På tal om gympa, på torsdag så ska vi paddla kanot, får berätta sen hur den historien slutar, ahha knappast något lyckligt slut..





H
ade tänkt försöka lägga mig tidigt ikv, så ska skynda mig till sängen nu !!

//JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0