12 augusti (:

I fredags så såg jag, Emelie, Sara och Frida på The Mist, å jag kan lova att det är världens värsta laggfilm. Jag blir bara arg då jag ser den filmen :O
På lördagen så såg vi på ännu en film med Sara och Emelie. Igentligen så skulle vi se Bloody Mary men det finns tydligen flera olika filmer med det namnet... xD Vi hade helt enkelt fel Bloody Mary film så vi såg på Wolverine ist med Hugh Jackman och snyggingen Ryan Reynolds :)
I söndags så for jag och Frida till Theres och Julia, först for vi och bada i Selet tsm med Sara och Emelie, sen på kvällen åt vi allihopa tacos hemma hos Theres och Julia :) men kvällen slutade inte där... den avslutades som vanligt med en film, och den här gången blev det Bangkok Dangerous med Nicolas Cage :)
På måndagen for vi och bada i Selet igen, hann inte bada så länge för att jag och Frida skulle till tandläkaren och Theres och Julia skulle hem och se tv. På kvällen tog jag och Frida hand om Dixi och såg början på Toy Story :]
I går så badade jag, Emelie, Sara och Frida två gånger på dagen och på kvällen såg vi på filmen Handen som gungar vaggan :)
Idag så vaknade jag vid tolv, åt frukost sen satte jag mig vid datorn, haha (:


Yummi !! (A)


RYAN REYNOLDS
<3




/Josse (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0