Hejsan

Fredagskvällen spenderade jag med Theres, Emelie, Julia, Sara och Frida hemma hos Nyströms. Hållde på att dö av skratt då tessan sa att Julia inte fick fara bort nästa natt för att tessan kunde inte klara en natt utan henne... man kan ju börja undra vad dom igentligen håller på med på kvällarna... :S
Sen fick tessan en tvångstanke och vart tvungen att peta på en död fluga...

Igår så hjälpte jag och Frida till med veden hos mormor, tjänade ju faktiskt lite pengar på det.. ;) haha
Sen på kvällen satt jag vid tv:n och såg film hela kvällen, bland annat Den gröna milen som vi såg på skolan i nian, och Scary Movie 2, hah. Jag får fan lagg på den där killen med cp-handen xD





Idag så händer nog inte så mke, ska följa mamma ner till stan osv...


// Josse.

Kommentarer
Postat av: matilda

filmen är på Spanska? :O

2009-09-02 @ 17:56:58
URL: http://cloudberryblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0