ösfkvolmdemva

Asså shit, var typ två veckor sen senast jag skrev :O jag suuger verkligen på det här... men jag ska då inte ge upp än ;) ahhah
Får väl börja berätta om förra måndagen..

Jag, Frida, mamma och pappa for till Finnfors och åt på något café, sen for vi vidare till Boliden där pappa skulle köpa nått på nån fiskeaffär.. xD Efter att jag och Frida stekts i bilen i väntan på våra seeega föräldrar så for vi till mormor. När vi kom hem fick jag skynda mig att byta kläder och sen for jag och Frida till Sara och Emelie. Som vanligt så såg vi på film, hahha seriöst vårat liv består nog 98% av film, iaf jag och syrrans... xD Vi såg iaf på filmen Confession of a Shopaholic, den var skitbra enligt mig :D Bra skådisar och SNYGGA också (Hugh Dancy är en riktig goding) (A) Se den !!
Sen tisdagen, började väl lite mysko enligt mig...
Crille satt och åt frukost medans jag och mamma läste typ och Frida satt på golvet och bara var ful, som vanligt.
Iaf så ser vi ut genom fönstret hur något typ ramlar/flyger ner... både jag och frida får cprtankar och tänker att det var Dixi som gjorde nått superhopp xD båda två springer sen fram till fönstret och ser Cadillac som står på marken som om inget hade hänt. Han hade tydligen hoppat/ramlat ner från crilles fönster... han trodde väl att han kunde flyga eller nått :S och värst var när mamma släppte in han igen, då sprang han så fort han kunde till crilles rum för att försöka på nytt att uppfylla sin dröm och flyga som en fågel... men vi hann att stoppa han. 
På kvällen så for jag och frillan till Sara och Emelie å såg på The Quiet, lite mysko film men samtidigt ändå bra :) haha
Onsdagen minns jag inte så väl, kvällen var jag iaf med Theres, Emelie, Julia, Sara och Frida.
Torsdagskvällen spenderade hela "gänget" hemma hos Julia och Theres, oj förlåt mig...menade ju Julia och Anita..
Vi sovde allihopa i deras husvagn och såg på filmen Brokeback Mountain.
Vi vaknade nån gång vid tolv om jag minns rätt, Sara och Emelie for hem till sig och jag och frillan åt frukost hos Sundgrenarna ;) På kvällen minns jag inte vad som hände, tror jag och Frida såg någon film.
Lördagen innehöll i stort sätt bara film för jag och min syster. Började med att se Star Wars 2 som Hayden Christensen är med i (A) sen nån gång vid sju såg vi Djungel George, hahah och sen vart det Snuten i Hollywood (:
Söndagen har jag lite svårt att minnas men vi såg väl film då med ;)
På måndagskvällen var jag och Frida hos Sara och Emelie å såg på Race to Witch Mountain, riktigt bra film (:
Tisdagen gick jag på stan med Theres och Julia, och sen på kvällen såg jag och Frida först på filmen Kate och Leopold och sen på Bridget Jones Dagbok.
I onsdags så hade vi främmande av mamma och pappas kompisar och igår så var jag och Frida hos Sara och Emelie och såg på filmen Baksmällan, ahhhah... skitrolig film, speciellt den där kinesen xD eller han var igentligen inte rolig utan bara ful ;S
Idag så vaknade jag vid tolv, åt frukost, lekte lite med Dixi, satt vid datorn ett tag, sen gick jag ut och sola, sen duschade jag och nu så sitter jag här. Ikväll så ska vi kanske vara med Sara och Emelie, blir nog lite movietime då och kanske lite bad om vi är modiga nog, haha (:








//Josefine Lundström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0