gosigt värre

Alltså jag blir så förbannad, min brorsa har förbjudit mej från att vara inne på DC...eller om jag ska vara helt ärlig så skulle han strypa mig. Vill inte offra mitt liv på att få ny musik... eller nästan, men det är så ruttet att lyssna på samma jävla musik hela tiden!!
 Och värre blire... han (brorsan) har också raderat mer än hälften av alla mina älskade låtar!
Han blir så förbannad för att datorn är så jävla seg, och självklart så måste mina låtar sota för det...

livet är ingen lek på rosor...



Okeejj, sluta deppa nu Josse, eller ska man säga Josef kanske? det är tydligen mitt namn nu för tiden, vet inte exakt vem som är den skyldige och startade det hela, men jag tror Jullan och Urban Cowboy har nå lur me de... :/
Och det värsta är att ja inte tror dom vet mitt riktiga namn?! det är helt bortspolat...

Förresten, när jag tänker på bortspolad så tänker ja på en toa,
och en toa påminner mig om bajs, och bajs vare på skoldörren idag, eller typ :S mumsigt..,
(btw,, emelie glupskade i sig allt, hon gillar tydligen inte pizza?:O)



Inte nog med att jag kallas Josef, så ska ja också bli mobbad för ja har så många killar :O taskigt av er tjejer, men jag älskar dom alla..mina 30, eh...74.....127 stycken skulle ja tro, svårt att räkna dom...
Eller igentligen så mobbar dom mig inte för alla killarna, dom fyller bara på i min samling.. :S till exempel idag så satt vi ute i korridoren och var helt NORMALA som vanligt, och så kommer killarna från förberedelseklassen och Matilda var lite hög idag och säger till en av killarna och pekar på mig;
- Josefine är jättekär i dig, hon där med blå tröja..
Enligt tessans beskrivning så vart han gladare än gladast :S
OCh inte nog med det, sen så kommer det två killar till och då säger dom samma sak till dom!!
Mina kompisar...alltid lika snälla.


Sista skoldagen för i veckan imorgon då, har Hk-prov då, kan ju inte påstå att jag är bra, och ändå har jag VG :/ sjukt men sant. Och Alice som är hundra gånger bättre än mig har bara G :O förstår mig inte på våran lärare Lena, hoppas hon inser att Alice är duktig och läser min hälsning; ...skaffa glasögon med extra bra skärpa!!   men ska väl igentligen inte klaga när man väl får VG...
Gympan imorrn kommer bli riktigt intressant, jag och Tessan ska leda lektion och ja vet inte riktigt vad vi har kokat ihop för plan, den är inte så slipad ännu... sanningen ögonblick imorgon alltså, ca klockan 14.00, sörböles gympasal, alla är välkommna att skåda fiaskot.

Ska dra mig ner till köket nu och laga morgondagens middag, kyckling (utan glasbitar, förhoppningsvis) ;D




/ Josefine aka Josef..,


Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkligen ett fint inlägg du har skrivit här josef.

Men jag gillar inte bajs :S

2009-04-03 @ 17:32:55
URL: http://iamaledgend.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHHAAHHAHHAHA de där var ju ganska kul XD

2009-04-03 @ 18:39:07
URL: http://seeyasoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0