3/4

Ja igår så hade ja och tessan våran gympa och den gick ju sådär... vi var inte så förberedda och hade knappt planerat allt vi skulle göra, men den funkade iaf. Det var då några som tyckte den faktiskt var kul.. fast man vet ju aldrig om dom riktigt menade det... :/

På fredagskvällen for jag och Frida till Theres och Julia och såg på talang... och gissa vad som hände då? 
V ä r l d e n s  g u l l i g a s t e  kille var med !! :]  han beatboxade o han var riktigt duktig :)
Alltså jag kan inte se på filmer eller nått överhuvudtaget som är på tv... jämt ska det vara nån snygg kille som man blir helt galen i men inser att man aldrig kommer att få...  thats life.



Klicka på länken och se när han beatboxar! <3

http://www.youtube.com/watch?v=6ms4bk1uJEw



/ galen o käär!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gympan ägde(= hahah även fast jag hatar idrott på skolan så var den skitkul!:D



Btw, vem äru kär ì? Tell me, tell me, tell me,

Säkert nån av dina killar få se..



Oskar? Grönjackan? Andreas? Stefan? Turkarna (28st,,) dobido? 9g-arna? BOLLMISSARN? asså hur många har du? jag har säkert glömt 70st. håller inte koll på alla..

2009-04-04 @ 21:19:11
URL: http://seeyasoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

nee han var inte riktigt duktig, bara det första som är lite svårare.. resten är skitenkelt :)

2009-05-06 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0