Mamma Mia!


Måndag

I
går så var jag med Emelie, Sara och Frida och då såg vi filmen Mamma Mia.... så jävla braa !!!!! (L)
Alla ni som inte har sett den måste se den! , å ändå om man inte gillar abba-låtar så är den ändå bra ;) hela filmen så ville jag bara sjunga med i låtarna, speciellt i början, blir så glad av den låten !
Bara så ni vet så äre ju med en jättesnygg kille, Dominic Cooper <3 naaaaaw

Ni Kommer Ääälska Den !!







Tisdag

I
dag så har jag varit på stan typ hela dagen och letat en kamera till syrran, tillslut så hittade hon en som hon köpte, den verkar vara ganska bra, men jag ska då ha en bättre när jag en vacker dag köper en... ;)


Jag vart också kär idag på stan....




Sony Ericsson W980i

GE MEJ !!! (L)



Onsdag

I
morrn äre Nyårsafton för alla er som inte visste det... undra om jag ska ha något nyårslöfte i år? brukar inte ha det men kanske ska sattsa på det i år? ;) vet inte om jag orka men får se... hahah
Hoppas 2009 blir ett toppenår! ( =

Kommentarer
Postat av: Frida

Vaddå ska ha bättre kamera? :O Jag visste int ens att du skulle köpa en.

2009-01-14 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0